יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

יום הולדת


פעם בשנה יש יום בו פייסבוק מודיע לכולם שהיום לך יש יום הולדת.

באותו יום קסום, אתה עובר לפחות פעם פעמיים על הוול לראות מה כל ה so called friends שלך כתבו לך שם.

אני בטוח במאת האחוזים שכל אחד רגע לפני שמניח את ידיו על המקלדת מקדיש כמה רגעים למחשבה הקסומה על בעל השמחה, על ההכרות המשתופת ועל כמה חשוב שיש לכם אחד את השני... ושנייה אחרי מייצר  את הברכה האולטימטיבית והיפיפייה ביותר שהוא מסוגל.

למרות הביטחון שלי, רפרוף מהיר בברכות היום הולדת על הוול שלי והכרות שטחית עם מספר וולים אחרים מגלה אמת אחרת, ולכן, בפוסט זה אני רוצה לתת כמה קווים מנחים (מחולקים לרמות)  אשר בתקווה יגרמו לכך שכמה מן הרשומות ב DB האינסופי של פייסבוק יהיו מקושטות בקצת יותר תוכן ורגש מעבר ל"מזל טוב" ו "יום הולדת שמח" הסטנדרטיים. הרי אותו בר מזל עם תאריך, ישמח לבטח לראות איזה ניצן אשר יעיד על הקיום של אותה המחשבה הקסומה.

שם  (מתחילים)
"מזל טוב קיריל!" (בועז)  – מצביע על כך שהחבר המאחל לא רק לחץ על היום הולדת התורן, אלא גם קרא מי בעל השמחה.

כינוי (מתחילים)
"צ'יקפוק! מזל טוב!" (סוון) – מצביע על כימיה טובה בינך לבין המאחל, אפשר ואף רצוי להחזיר לו תודה עם שימוש בכינויו.

תווים מוזרים ובלתי קריאים (מתחלים)
"מזל טוב קירה נייטלי!!!! חעח" (יהודית) – אכן מילים כדרבנות, אין לי מושג מה עבר לה בראש, אבל קירה נייטלי זה אני.

פרט לא מוכר (מתקדמים)
"מזל טוב איש יקר, אוקיינוס...." (דניאל) – לפרט אישי יש את הפוטנציאל להבליט את הברכה שלכם, להפוך אותה לחידתית ומרגשת, וזו בדיוק המטרה. באוקיינוס אגב, הכוונה לעיניים הכחולות שלי.

זיכרון משותף (מתקדמים)
"קיריל המון מזל טוב! המסדרונות במדור בטוחים יותר אבל משעממים הרבה יותר!" (יותם) – זיכרון משותף תמיד מעלה נוסטלגיה לזמן בו הייתם צעירים ויפים. משהו שאפשר להתרפק עליו לרגע ובאמת להתחבר שאדם השני ועד כמה הוא מתגעגע למכות במסדרון.

חרוזים, היקוז ודברי יצירה (מומחים)
כאשר מי שאתם כותבים לו הוא אחד מן האנשים שנופלים בקטגוריה של "תשתה איתו בירה ברגעים החשובים של החיים", תשקיעו. תחשבו לפחות עשר דקות על משהו מרשים באמת (או לפחות משהו שהיה מרשים אותכם). ברגעים אילו, אני לדוגמה כותב היקו.

צאו מפייסבוק (מומחים)
כנראה הטיפ הכי חשוב והכי קשה לביצוע: צאו מפייסבוק. לכו לבקר את החבר, קחו אותו לארוחה רומנטית בים, תזכרו בפייסבוק זה מקום בוא אפשר לחפש ולהציע טרמפים, זה לא תחליף למפגש פנים מול פנים עם מי שבאמת אכפת לכם ממנו.


ואיך אפשר לסיים בלי המהות האמיתית העומדת מאחורי היום המיוחד הזה.


קיריל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה