יום שישי, 4 בנובמבר 2011

כשאהיה גדול


כאשר אני אהיה גדול, אני רוצה להיות מנהל שדה תעופה בינלאומי ועדיף אחד אירופאי וגדול

להלן הסיבות:

אוכל: בשדה התעופה יש המון אוכל, ויותר טוב מזה, יש המון אוכל חינם. וכפי שלמדתי בזמן האוניברסיטה, אוכל חינם זה אוכל מצוין. יתרה מזה, האוכל בשדה התעופה היא גם חינם וגם טעים. כל מה שצריך זה רק הרשאת כניסה (חינם, אחרת זה מאבד את הקונספט) לאחד הטרקלינים, עדיף לפרסטיג'י ביותר. רגע אחרי הכניסה, צריך להתנתק מהאיכרים בחוץ, להתחבר לאינטרנט, ולקחת כערת קורנפלקס, תה ועוגיות (יש כמובן גם בירה, אבל זה לא מאד מעניין, היא גרועה) ופשוט לשבת על הספה, להינות מהמוזיקה השקטה ולהסתכל על הגשם מהחלונות הגדולים.

רולרבליידס: שדות התעופה הם ישרים, ארוכים וסלולים היטב, אחרת המטוסים יכולים להתרסק וזה כמובן לא טוב. מתברר שהסביבה המושלת למטוסים היא הסביבה המושלמת לרולרבליידס, אני בטוח שאפשר פעם ביום לחצי שעה לסגור איזה מסלול ולעשות כמה קילומטרים טובים עם אספלט טוב מתחת לגלגלים ורוח קרירה בפנים.

מכוניות: שדה התעופה הוא המקום עם הכי הרבה מכוניות מוזרות שאיי פעם ראיתי – עם גלגלים ענקיים, משוא, סולמות, רכבות מטען ועוד. אני בטוח שלכל אחת מהן יש תפקיד סופר חשוב, כגון דחיפת מטוסים, העברת מטען וכו. אבל לי יש רעיון הרבה יותר טוב – מכוניות מתנגשות! אני אישית מהמר על הדוחפת מטוסים עם הגלגלים הענקיים – אין יותר bad ass מזה.

מטוסים: מטוסים זה מגניב, אפילו יותר מהמכוניות. תמיד רציתי לרוץ מצד אחד לצד שני שלי להיתקע באיזה איש זקן עם מזוודה, לשבת וללחוץ על כפתורים אדומים בתא הטייס או סתם לראות את תא המטען של המטוס נראה מבפנים. כמו כן, מדי פעם יש בונוס בדמות מטוס מנהלים או air force 1.

דלתות סגורת: שדה התעופה הוא מקום מאד מסודר ומובנה – לכל מבקר זמני יש מסלול ברור וסגור בו הוא חייב לעבור, אין סטיות לא שמאלה ולא ימינה. אני יודע שהמערכת המסובכת הזאת נשלטת על ידי פתיחה וסגירה של שסתומים, והשליטה הזאת נמצאת בידי איש אחד – וזה אני כאשר אני אהיה גדול. זו תהיה הזדמנות מושלמת לראות את מאחורי הקלעים של המערכת.

בנות: בשדה התעופה יש ריכוז גדול של בנות יפות במדים קצרים. כל מילה נוספת מיותרת.

2 תגובות:

  1. אתה שכנעת אותי. עכשיו גם אני רוצה להיות מנהל של שדה תעופה.
    ואז כאשר שנינו נהיה מנהלים נוכל להשתעשע אחד עם השני. למשל אני כבר מתכנן לשלוח "בטעות" הרבה מזוודות לנמל התעופה שלך כאשר הם היו אמורים להגיע למקומות רבים ברחבי העולם. כמובן שאני אעשה זאת בתקופת החגים הכי לחוצה. ואולי אני אזרוק איזה ילד בן 6 "שבטעות" עלה על הטיסה הלא נכונה.

    מתי

    השבמחק
  2. אני עסוק בצפיה במכוניות מתנגשות עם הבנות מהטרקלין.
    אין לי זמן למזוודות וילדים.

    יש לי עובדים בשביל השטויות האלו שלך.

    השבמחק