יום רביעי, 20 באפריל 2011

בלוג?

מספר פעמים בחיים שלי חשבתי לכתוב בלוג, ואיזו פעם אפילו התחלתי. כתבתי מספר פוסטיםושם זה הפסיק, תמיד בגלל איזו סיבה או נסיבה אחרת. אבל זה היה אז ועכשיו זה עכשיו, לכן, עכשיו התחלתי לכתוב שוב, לא על משהו ספציפי, בלי נושא מסוים, אלה סתם, על הדברים בחיים שלי שאשמח לעלות על איזה כמה ביטים באיזה שרת מרוחק.

האמת היא שמבדרת ומצחיקה אותי במקצת כל התרבות 'החדשה' של החברתיות הזו - זה לא שאני ואיזה זקן טרחן, אבל עד לפני מספר שבועות אפילו תמונה אמיתית בפרופיל פייסבוק לא הייתה לי, ועכשיו אחרי הצעד הנועז של החלפת התמונה, מגיע הבלוג, ואולי אפילו איזה פרסום של event בפייסבוק... וואו... מה הבא? טוייטר? סטארטאפ חברתי? טוב, נראה.

4 תגובות:

  1. שלום:) יש לי תחשושה של הפתעה מעורבת בשמחה וציפייה. מעניין ביותר! מצפה בכליון עיניים לפו0ט הבא. (אין לי 0 במקלדת, נחש מי אני) ... אה כתוב למעלה, נו מילא!

    השבמחק
  2. good luck Kiril!
    just remember, when writing a blog, the spellchecker is your best friend :)

    השבמחק
  3. תודה רבה ישראל, אני אקח את זה בחשבון פעם הבאה :)

    השבמחק
  4. אם זה לא הפוסט האחרון של הבלוג הזה, אני חייב למישהו בירה...

    השבמחק